fbpx

O pilatesie

O pilatesie

Pilates jest treningiem CAŁEGO ciała.

Tworzą go ćwiczenia wykonywane na macie i specjalnych urządzeniach (apparatus) składających się w logiczną, spójną całość. Dzięki użyciu sprężyn Joseph Pilates stworzył metodę unikalną, niepodobną do żadnej innej. Przyniosła ona spektakularne, terapeutyczne efekty 100 lat temu; przynosi i pomaga ludziom również dziś.

Reformer, cadillac, wunda chair,  arm chair, high chair zamienią twój trening w niezapomnianą przygodę. Wzmocnią, zbudują silne centrum, wyrzeźbią i wysmuklą mięśnie. Rozwiną świadomość ciała, zrównoważą napięcia, a przede wszystkim nauczą cię najtrudniejszego: kontroli nad ruchem.

pilates trening całego ciała
pilates klasyczny

Dlaczego Romana’s Pilates?

  • Ponieważ oryginalna metoda przynosi nadal te same efekty, pomimo upływu lat. 
  • Ponieważ Romana Kryzanowska spędziła najwięcej lat u boku Pilatesa, ucząc i pracując w jego studio. Przekazała kolejnym pokoleniom dokładnie to, czego nauczył ją Joseph. 
  • Ponieważ jej szkoła stała się symbolem czystości metody, którą pokochałam i którą chcę przekazywać innym.
  • Ponieważ od Romany uczyli się najlepsi.  Obecnie grono master teachers  szkoły tworzą córka Romany – Sari Mejia Santo, wnuczka Daria Pace, a także wielu doskonałych nauczycieli z ponad trzydziesto- i czterdziestoletnim doświadczeniem. Należy do nich również moja mentorka, Marjorie Oron, pod skrzydłami której szkolę się w słynnym The Pilates Studio1994 w Hadze.

Korzyści treningu pilates

  • siła i elastyczność
  • zdrowy kręgosłup
  • niwelowanie dolegliwosci bólowych
  • uwolnienie napięć
  • poprawa koordynacji
  • zrównoważenie dysbalansu w ciele
  • świadomość ciała
  • zwiększona koncentracja
  • większy zakres ruchu w stawach
  • profilaktyka kontuzji
pilates - trening studio
ćwiczenia pilates

Najprościej rzecz ujmując pilates da ci…

  • smukłą sylwetkę i sprawne ciało
  • dobre samopoczucie – dopływ endorfin po treningu!
  • lepszą odporność psychiczną i fizyczną
  • pewność siebie – „jestem silna, mogę wszystko!”
  • poczucie, że inwestujesz w siebie – „jestem dla siebie ważna”
  • radość z uprawiania sportu i większą efektywność, czyli biegasz szybciej, a mniej się męczysz
  • poczucie wolności – żyj bez ograniczeń!